دکوراسیون داخلی خانه و محل کار ، یکی از چالش‌هایی است که بسیاری  با آن روبه‌رو هستند. نقش اثر هنری در دکوراسیون منزل را نمی توان نادیده گرفت. دکوراسیون زیبا از یک سو موجب آرامش و از سوی دیگر نشانی از سلیقه و هنر شما می‌باشد. نقاشی به کالبد خانه روح می‌بخشد ، شما می‌توانید دکوراسیون منزل خود را با یک اثر هنری تکمیل کنید.

طراحی و دکوراسیون منزل و محل کار تنها محدود به طراحی دیوارها بارنگ‌هایی خاص نیست ، اضافه کردن عناصر تزیینی زیبا به دیوارها همچون تابلوهای نقاشی معاصر و یا مدرن می‌توانند زیبایی فوق‌العاده‌ای به فضای شما بدهند. تصور کنید نشیمنی با یک دیوار خاکستری و مبلمانی سفید داشته باشد، چه چیزی می‌تواند بیشتر از یک تابلوی نقاشی بارنگی شاد جلوه‌گر در دکوراسیون داخلی شما باشد.

عموماً تابلوهای نقاشی یکی از کانون‌های توجه در هر خانه‌ای بشمار می‌روند و تمامی کسانی که برای اولین بار قدم به منزل شما می‌گذارند ، قبل از کف و سقف ابتدا دیوارهای منزل شما به چشم آن‌ها خواهد آمد ، پس چه چیز بهتر از آنکه در ترکیب دکوراسیون داخلی خود و متناسب با ابعاد و ترکیبات رنگی منزل تابلویی زیبا انتخاب کنید.

یکی از نکات مهمی که برای انتخاب وسایل دکوری باید به آن توجه کرد ، رنگ و سبک تابلوهای نقاشی هستند. دقت کنید تابلوی انتخابی شما با سبک دکوراسیون داخلی‌تان یکی باشد. قاب باید رنگی متناسب بارنگ و سبک مبلمان شما داشته باشد تا به یک وصله ناجور در دکوراسیون منزلتان تبدیل نشود.برای بهره بردن از تاثیر نقاشی در منزل یک اثر هنری را متناسب با دکوراسیون منزلتان انتخاب کنید ، مانند خانه‌ای با سبک مدرن که نقاشی با طرح های ساده مثل سبک آبستره ، انتزاعی یا مینیمال و حتی آبرنگ مناسب است.

اگر تمایل به استفاده از تابلوهای بزرگ دارید ، توجه داشته باشید که این‌گونه از تابلوها باید بر روی دیوارهای اصلی نصب نمایید و تابلوهای کوچک را بر روی دیوارهای کوچک‌تر ، هیچ‌گاه تابلویی بزرگ‌تر و یا هم‌اندازه با دیوار خود انتخاب نکنید، چراکه منجر به آشفته نشان دادن فضای شما خواهند شد.اگر بر روی کاغذ دیواری قصد نصب تابلو دارید ، یادتان باشد تابلوهایی ساده برای دیوارهایی با طرح شلوغ مناسب بوده و تابلوهایی که دارای طرح‌های شلوغ هستند مناسب دیوارهای ساده می‌باشند.

اغلب طراحان داخلی بر این باورند هر چه تابلو نقاشی بزرگتر باشد ، تاثیر گذاری اثر هنری در دکوراسیون منزل بیشتر است. اگر تعداد مبلمان یا وسایل موجود در اتاق با توجه به بزرگی فضای آن کم باشد و با فاصله از یکدیگر چیده شده‌ باشند ، یک تابلو بزرگ به راحتی می‌تواند میدان دید را پرکند.

تاثیر نقاشی در منزل به گونه ای است که می تواند تبدیل به نقطه کانونی در دکوراسیون شما شود. تابلو کوچک توان خیره‌کنندگی را ندارد ، ضمن آنکه تابلو بزرگ نیز کل دیوار را می‌پوشاند. بنابراین برای انتخاب تابلو مناسب ، دیوار را اندازه‌گیری کنید و با توجه به آن تابلو را انتخاب کنید. برای دیوارهای بلند که شبیه به یک مستطیل ایستاده به نظر می‌رسند ، بهتر است از پرتره و تابلوهای عمودی استفاده شود.

برای دریافت مشاوره خرید تابلو نقاشی بر روی پارچه خاص و با کیفیت همراه با ضمانت با ما در تماس باشید

انتخابی نو در گالری سبک نو